!--island-Breadcrumbs:10-->
Hvordan blir jeg medlem i Strawberry?
For å bli medlem i Strawberry trenger du bare å fylle ut noen enkle opplysninger om deg selv på vår medlemside, og vipps, så er du medlem - helt kostnadsfritt selvfølgelig. Da vil du blant annet alltid få 5-15 % rabatt på hotellrom, gratis kaffe hver dag, unike fordeler og våre beste tilbud. Du får også muligheten til å samle opp bonuspoeng (1 poeng per brukte krone) som kan brukes på bonusnetter på hotell eller i poengbutikken vår.
Lignende spørsmål
Hvorfor ser jeg ikke bookingen på Min side?
Innebærer navnebyttet fra Nordic Choice Hotels til Strawberry noe for meg som medlem?
Hvorfor bytter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Kan jeg booke rom for andre med Member Price?
Kan jeg avbestille min Monday Breakfast-booking?
Hvor finner jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Hvordan fungerer restaurantkupongene?
Hva er Be My Guest?
Kan jeg som medlem tjene bonuspoeng på Monday Breakfast?
Kan jeg som booker Be My Guest til en venn ta med flere frokostgjester?
Kan partneren min og jeg dele medlemskap?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene går ut?
Får jeg medlemsfordeler når jeg booker via en nettbasert bookingside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com osv.?
Hva innebærer totrinnsverifisering og hvordan fungerer det?
Hva er Monday Breakfast?
Hvis gjesten min bor lengre enn 1 natt, får jeg spise frokost flere ganger da?
Jeg vil booke en bonusnatt, men finner bare hotellrom med vanlig betaling. Hvorfor?
Kan jeg delbetale et opphold med bonuspoeng?
Finnes det noen grense på hvor mange Monday Breakfast jeg kan booke?
Hva er Red Carpet?
Får jeg bonuspoeng i hotellrestauranten?
Hvor mange bonuspoeng får jeg per overnatting?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Hvordan deaktiverer jeg Red Carpet?
Jeg har høyt medlemsnivå i en annen hotellkjede, kan dere statusmatche meg dersom jeg går over til deres kjede?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Hva koster Monday Breakfast?
Må jeg booke bord?
Hvorfor må jeg logge inn med totrinnsverifisering?
Får jeg bonuspoeng hvis jeg har en booking, men ikke sjekker inn?
Jeg mangler ekstra poeng etter en poengkampanje (f.eks. doble eller triple bonuspoeng) eller Mastercard. Hvorfor?
Kan jeg booke to netter på rad, der den ene natten betales med bonuspoeng og den andre natten betales med penger?
Er Monday Breakfast tilgjengelig for alle medlemmer?
Haster det?
Ring oss på: +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdager
Stengt
Kontakt oss